Rederiet :D

Tjänaaa ligger i sängen just nu efter att ha kollat på Big Brother med mamma :)
Blev ingen promenad i dag eftersom de regna och va slasskigt (stavning?) ute,
Men jag va duktig och tränade inne i stället så jag fick nått gjort,
Fast jag åt en kebab rulle efter åt vilket inte va så smart kanske?
Men nu är de ändring på de också har jag bestämmt mig för, jag ska börja äta bättre,
Nu menar inte jag att de ska vara sallad och hela den balletten (?)
Utan nu ska jag börja äta regelbundet och bättre, 3-4 gånger om dagen ska jag äta och inte äta massa fet mat,
Utan frukost: består av 2-3 mackor och ett glas oboy, Lunch/Middag: består av nån vanlig maträtt bara,
Sen sist men inte minst kvällsmat: består av nån macka eller yougurt eller så :)
De låter väl rätt bra eller? Äsch de tycker jag i alla fall, jag tänker inte köra hård banting,
Gör jag de och sen slutar när jag gått ner i vikt så kommer de bara tillbaka så bara äta rätt å träna så är de lugnt,
Men men nu ska jag ta och börja kolla på Rederiet säsong 1 eftersom Scrubs säsong 2 inte hade ljud :(
Så får hoppas att jag kan fixa de sen, orkar inte nu :P
Efter de blir de väl att sova så får jag se om jag mår tillräckligt bra för praktik i morron,
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback