Skor!

Då har man kommit hem efter en liten "hektisk" dag då :)
Kom till skolan och träffade Jennifer.L, Annika & Acke och massa fler, utan för kopparportarna va de demostration. De va väl 50-60 pers kanske som stog där med skyltar och grejer, sen gick jag ner på stan med Jennifer och Annika, och de gjorde demostranterna också, så som stog och skrek lite.
De dom ville var att en som heter Herve ska å stanna i sverige så dom samlade in pengar till en advokat åt honom. Sen kom SVT och filma och interjuva folk också, så de va lite hektiskt,
Efter de åkte jag till sjukhuset och pratade med min astma läkare, men han ville inte ta test för jag va förkyld, tyckte de va onödigt att komma dit men men, han är lite creepy min läkare,
Han frågar så personliga saker i bland, vilket är lite jobbigt eftersom man inte vill säga allt jämt.
Efter de åkte jag med mamma och kollade på skor, och jag hittade ett par, men dom fanns inte i min storlek -.- Va typ på 2-3 olika ställen, och de är hälften av alla sko affärer vi har här,
Ska försöka få henne att åka till Borlänge när hon kommer hem i från min syster,
Behöver verkligen nya skor nu för varenda par jag har är antigen sönder eller blir lätt blöta...
Ja de kanske inte ser ut som att min dag har varit hektisk men de känns så för mig för min kropp gör ont!
Men nu sitter jag hemma i alla fall och kollar lite på tv, ska kanske träna lite också, men vi får se,
Nu ska jag lägga mig ner i soffan och vila kroppen lite :)
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback