Slut...

Yes, de första man gjorde när man kom hem va att ta en banan och sen ta en promenad :)
Efter jag kom hem kollade jag på facebook lite grann sen började jag träna lite,
De blev en halvtimmes promenad och en haltimmes träning, så en timme har jag tränat i dag,
Och på torsdag blir de ännu mer träna för då har jag äntligen tid hos min sjukgymnast igen!
De ska bli så skönt att få börja träna där också, så då får man mycket gjort hoppas jag,
Får jag tänker ha mitt tränings schema jag har nu och sen ska jag ju vara där i bland,
Så ja de blir mycket gjort faktiskt, de är ju tur de så kanske jag gå ner nån gång ;)
Nu sitter jag och kollar på tv och vilar och kanske ska ta en halvtimmes powernap,
Efter jag vilat klart blir de en sköööön lååååång dusch haha,
Aja nu ska jag vila i alla fall, skriver nog mer sen,
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback