Suger!

Sitter hemma hos mamma och väntar på att hon ska hoppa ut ur duschen så jag får gå och kissa :P
Jag sitter också och inväntar Big Brother, få se om Catrin kommer hit i kväll,
Hon skulle höra av sig, jag tyckte hon kunde sova här men hon skulle tänka på saken,
Sitter också och är jätte irriterad på den här stan jag bor i...
Min vardag tycker jag ser likadan ut heeela tiden, i alla fall för de mesta,
De är typ, vakna, skolan, vara med kompisar, hem & sova -.-
Om jag inte är med kompisar så är jag hemma, och de är inte så jävla roligt jämt,
Och jag kan inte hålla på med nån sport eftersom jag har astma och allergier,
Sen så ska alla "hobbys" kosta så jävla mycket, sen är denna stad bara allmänt tråkig,
Nu ska jag gå och kissa och sen glo på BB :D
Puss puss :*

Kommentarer
emelieblixt säger:

checka ! ;)

2011-04-01 | 08:37:28
Bloggadress: http://emelieulrikaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback