Tillbaka

Nu är jag hemma igen efter att ha varit i borlänge med älskade mamma och Catrin :D
Jag hittade ett par skor ganska fort, de va ett par liknande som jag hittade i stan men i rätt storlek nu då,
Catrin köpte på sig ett par vita glajor när vi ändå va där, men jag hittade inga :(
Sen åkte vi till Burger King och åt lite, fan nu misslyckades jag igen med att äta lite mer rätt,
Men men jag har ju blivit bättre så så illa va de väl inte kanske,
Har nyss kommit hem och Catrin sover hos mig i natt, så åker jag med till skolan i morron,
Får se om jag orkar vara med på nån lektion, ska mest dit för att prata med min konsulent,
Nu sitter jag och Catrin med varsin dator i soffan och mamma hoppa just ut ur duschen,
Och sen sitter vi och väntar på att Big Brother ska börja också,
Nu ska jag vara lite social med min älskling!
Puss puss :*


Här har vi bild på skorna också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback