Träning :)

Yes då är jag klar med min 40 minuters träning för i dag, de blev mycket gjort på 40 minuter faktiskt :)
Får hoppas snön smälter snart så jag kan få ta mina promenader också,
Är inte så kul att gå ut och gå när de ligger 3 dm snö på marken och man bara har tygskor -.-
Men men de blir mer träning hemma om de inte är nån promenad.
Detta inlägg hamnar på Träning & Kost kategorin för jag tänker lägga in en sak om träning, så här kommer de :)

Jag tänker dela med mig lite av min "erfarenhet" om träning. Jag är en sån där som vill och gör men bara helt plötsligt slutar mitt i allt. Jag kan träna i 2 veckoer och sen slutar jag utan att jag tänker på de. Men ett tips till er som är som jag, när ni märker att ni är på väg att sluta eller att ni tänker "nej jag orkar inte i dag, jag tar de i morron". Tänk då om en gång till coh säg till er själva att "Nej nu ska jag träna om detta ska gå, för annars hamnar jag abra där jag börja". Jag själv gör så nu för tiden och har skaffat mig ett litet tränings schema, jag märkte i går att jag inte riktigt följde de, så i morse tog mig i skinet igen och gjorde de som stog på schemat. Men men de kanske inte va så mycket att dela med sig men något var de i alla fall :)
Lägger in en drink recept också :)

Greenious heter den, när du känner dig sliten och i behov av en klorofyllgrön detox.

Ingredienser: 2 portioner
2 dl fryst mango
1 kiwi
1 skalad apelsin
½ avokado
5-10 blad baby spenat
2 tsk honung
1 msk pumpafrön
3 dl äppeljucie

Mixa 30-60 sekunder

Du städar och stärker din kropp och själ efter en tung natt med denna mineral - och vitaminrika drink.
Tips! Vill du ha extra näring tillsätt lite vetegräs eller spirulina. De finns i hälsokost butiker.

Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback