Upptagen

Nu har jag inte skrivit på 2 dagar bara för jag har varit upptagen och inte haft så mycket tillgång till dator :)
I torsdags va de mycket att göra, 14:30 skulle jag va på UM, efter de gick jag och mötte pappa,
Sen åkte jag och packade grejer, sen åkte jag och tränade hos sjukgymnasten 15:30,
Sen skulle jag gått till Axelina, men hon hann åka i väg med Linda innan,
Jag hade glömt lite saker hemma så va tvungen att åka dit igen i alla fall,
Sen väntade vi på Catrin vid Willys och sen åkte vi med hem till Linda,
På vägen hem hade Linda lite "damp" anfall eller vad fan man ska kalla de,
Hon satt genom hela stan och skrek/sjöng ut från bilen "I just had sex" och självklart glodde folk :P
Ja skit samma de va i alla fall skit stressigt, sen kom vi hem till Linda och bara chillade lite grann,
Vi började kolla på Gullivers resor men vi såg bara halva för vi pausade och började prata i stället :P
Sen i går kom vi upp vid 11-12 tiden ungefär och vi bara tog de lugnt på morronen,
Senare mot 5 tiden åt vi tacos och sen fixade vi oss till Jennifers födelsedags partay! :D
Jag hade jävligt kul jag tackar, Jennifer, Annika, Linda, Acke, Catrin & Sofie,
Dom gjorde fan min kväll i går alltså, men jag kom inte hem från hedemora förns 5 kanske -.-
Kvällen va rolig tills jag ville hem... Lite skit händer de alltid när man gör nått kul, i alla fall för mig...
Men men jag sitter här hemma i min säng nu och har just kollat på Big Brother jag missade i går,
Skönt att man kom hem i alla fall, de tackar jag min pappa stort för att han ville hämta mig så sent/tidigt,
Ska väl klä på mig och hoppa ur sängen och kanske ta en promenad eller nått,
Känns i alla fall som om jag behöver komma ut lite i dag vill inte sitta instängd hela dagen :P
Men jävla vilket långt inlägg de här blev då, nu får dom som väl läser nått att läsa i alla fall hahaha,
Ja nu vet ni hur torsdagfredag såg ut för mig, skriver säkert mer om vad som händer i dag senare :)
Puss puss :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback