Vad för skämt? god natt...

Gud va skönt de va att lägga sig i sängen, jag älskar verkligen min säng :P
Jaha va tyckte ni om BB avsnittet i dag då? Jag tyckte de va klockrent faktiskt, skit kul och kolla på,
Jag och mamma satt och garvade och satt spända och vänta hela tiden på att nått skulle hända haha,
Efter BB kollade vi lite på CSI och nu ska vi sova, iaf hon, eller jag ska snart jag också...
Våran lärare sa förra veckan att vi ska försöka köra ett april skämt på honom,
Men vi fick inte ta något enkelt för de listar han ut, och ingen i klassen har kommit på nått än,
Fan jag vill ju verkligen "sätta dit" han, de skulle va skit kul och göra något lite smått surprising,
Nej nu ska jag gör min "kvälls träning" och sen ska jag lägga mig ner å glo runt på fejan eller nått,
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback