11.00

Hejsan hoppsan, jag sitter i sängen och kollar runt lite på facebook just nu,
Blev ingen skola i dag, låg vaken ända till klockan fyra och va inte ett dugg trött,
Hade skit ont i magen så kunde inte sova, jag tror jag har sovit minst 3 timmar sammanlagt.
Så jag gick upp med mamma för en liten stund sen och åt frukost med henne.
Nu har hon åkt till min syster och hon ska hjälpa henne med något, vet inte riktigt vad.
Så jag hade tnkt ligga här en liten stund och kolla på dom sista Ana Gina avsnitten.
Jag kollade inte på exakt alla i går så tar resten nu :P
Mår min mage lite bättre under dagen (vilket jag hoppas på) så ska jag åka och prata om mitt sommar jobb.
Så jag får de överstökat och kanske börja jobba snart, jag kan behöva lite cash ;) skriver mer sen,
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback