Bra start på dagen! (inte)

God morron, god förmiddag, god eftermiddag eller vad fan de nu heter, vakande typ nyss i alla fall.
Va meningen att jag skulle ta mig upp till skolan men jag försov mig igen, och inte lite heller.
Sen hade jag tänkt att gå hem efter skolan i dag och de va vid 11 tiden, men de sket sig.
Så hade tänkt att göra de strax men har faktiskt inte orken just nu och pappa gjorde de inte bättre.
Hade ett litet små tjafs innan han drog, men men får vänta på mamma ändå då.
Hon slutar om en kvart så hon är väl här om typ två kvartar ;) alltså en halvtimme haha.
Sitter just nu och kollar på tv, så ska väl sitta här och vänta, så får vi se vad jag hittar på senare i dag.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback