Done for the night

Jaha då sitter man i sängen och ska strax lägga sig då va de tänkt faktiskt,
Nu är man färdig för natten, duschat, kollat på BB och blåste nyss håret, eller de sista som va blött i alla fall :P
Blir att platta de i morron i stället orkar inte vänta på den i dag, de kändes jobbigt.
Men nu känner jag mig fräsch och mysig igen haha, men så är de ju efter man har duschat.
Nu ska jag väl kolla facebook antar jag och sen sova, de blir väl inte bättre än så liksom.
Blev inge att va med några kompisar i dag efter Q, blev en hemma kväll (igen) men de gör ju inget de heller.
I morron är de fredag den 13 och de brukar i bland vara min tur dag faktiskt,
Så får hoppas att jag har tur i morron eftersom jag har nationella i matte i morron! :O
Jag blir sur om jag inte lyckas faktiskt de kan jag lova, men har ju G redan så så orolig behöver jag inte vara,
Hoppas jag i alla fall... Aja nu har jag inge mer att skriva så nu avslutar jag.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback