Fiska

Hejsan, sitter hemma hos pappa och kollar på OC och har nyss kommit från min koll jag hade i skolan,
De gick väl rätt så bra i alla fall, va inga större problem direkt.
Sitter och väntar på att Mattias ska höra av sig också :)
Han, jag & Robert ska i väg och fiska, tror Linus också skulle med,
Får hoppas på att de inte spö regnar och åskar och har sig i dag för de orkar jag inte.
Har jätte ont i min tå i från i går, kan knappt gå för fan och svullen är jag också.
Jag ramlade på typ en stubbe eller nåt och slog i den där knölen på stortån och de gjorde svin ont.
Har liteont i handen också, men i foten har jag fan ondast i, den ser jätte rolig ut för att den är svullen :P
Nej inge mer klageri nu, får väl se hur länge vi blir ute i dag, de vet jag inte.
Men nu ska jag kolla på BB jag missade i går,
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback