Fiskning

Jaha efter jag hade somnat i pappas soffa drog jag ju ner på stan och träffade massa folk,
De va Matte, Persson, Jakob och sen massa andra, sen kom Catrin också! :D
Sen efter ett tag åkte vi och fiskade med Robert, Emma, Ullis, Linus & Pompe, men Persson ville inte med,
Så han släppte vi av sen drog vi mot sjön, de va jätte trevligt att vara där ute faktiskt.
Catrin va jätte duktig och fick upp en mört och en brax, de fick hon efter typ 10 minuters metande.
Sen ha vi åkte runt och släppt av lite folk och nu har dom släppt av mig, eftersom alla skulle hem.
Så nu sitter jag här och ska kolla på Big Brother hade jag tänkt, både gårdagens och kvällens avsnitt.
Har ju lyckats missa båda två, men de är lugnt har ju haft kul med massa folk satt ;)
Nej nu ska jag kolla på avsnitten och sen äta lite grann,
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback