Fooooooood!!!!

Hej nu har jag kommit hem igen, blev mer än bara att åka till stan med mamma.
Vi hittade den där Allévo så jag köpte en faktiskt, så får vi se hur de går.
Har tagit två stycken för ungefär 40 minuter sedan, så mamma ska göra mat och de tar 20-25 minuter.
Man ska ta 2 stycken 3 gånger om dagen 1 timme innan måltid, så jag börjar redan nu :)
1 kapsel blir 200 gånger större när dom sväller i magen för att man ska bli mätt.
De är vita gelé kapslar så dom är ju lätta att svälja som tur är.
Sitter och väntar på mat som sagt, de blir pommes, fläskfilé och sour cream sås... MUMMS! :D
Sen när jag har ätit ska jag höra av mig till min bror och åka till sopis med han & Josse.
Om dom nu ska dit, men de tror jag att dom ska, varför skulle dom inte? :P
Aja skriver mer senare i kväll då när jag kommit hem om jag nu åker ut.
Puss puss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback