Good night... or what ever this is

Alltså kan någon snälla bara ta över min mage just nu? Den gör för jävla ont just nu :(
Sitter i alla fall i min säng just nu efter att ha borstat tänderna och fixat mig för natten,
Va ju hem till Josse.N i dag och trevligt va de, och hennes unge är ju bara för go alltså,

Cornelia: Vad heter du?
Jag: Debbie
Cornelia: Va fult namn du har.


och de va inte allt heller :P

Jag: Cornelia du ska inte göra så där.
Cornelia: Du bor inte här.


Så jävla skön unge alltså, och de är bara en del av hur lite smått kaxig hon är ;)
Jag hade i alla fall jätte kul och Malin.J kom och hälsade på också,
Men sen när jag kom hem så började ju min jävla fitt mage krångla igen,
Jag tror jag har fått "min typ av skov". Eller alltså jag kallar de så i alla fall.
Sånna med chrohns tarm sjukdom kan ha perioder där dom mår sämre i magen/tarmen och de kallar skov,
Och de kommer typ i bland en speciell tid på året eller "bestämda" tider.
Men skit i de nu, nu ska jag lägga mig i sängen och kolla lite på facebook sen ska jag sova,
Skriver antagligen mer efter skolan i morron,
Puss puss :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback