Grekland

Sitter hemma hos pappa och väntar på att mamma ska sluta jobba så hon kan hämta mig.
Har lite feber så åkte inte till skolan i dag, och min hals har fuckat ur som fan.
Halsen börjde i går innan pappa skulle hämta mig, de verkligen river i halsen när jag hostar :(
Men jag överlever nog, får bara köpa lite hostmedicin så är de nog borta om nån dag.
Kanske ska åka och fiska med Matte och några fler i dag om de fins plats för mig i bilen :)
Annars blir de nog att vara hemma och göra något, vi får se helt enkelt.
I går satt jag och Marina och pratade över chatten på facebook om att åka till Grekland.
Hon är ju där nu med en liten del av sin familj, men hon har jätte tråkigt utan nån vän.
Hon letar sista minuten biljetter för att kunna komma hem, annrs blir hon där till augusti.
Men i alla fall så vi kom fram till att vi kanske ska åka dit, hon och jag, nu i vinter :D
De kostar bara 500 kr och vi får kanske bo på hotellt som nån släkting till henne äger.
Eller jag tror de va så i alla fall, men fett nice och göra de.
Jag har ju aldrig varit utomlands liksom, så de skulle vara skit härligt faktiskt.
Så får väl se vad som händer i vinter då, kan ju bli skönt att slippa kylan här i Sverige ;)
Nu ska jag ta och möblera om mitt rum tror jag i brist på annat haha.
Puss puss :*




Ser ni va lyxigt och härligt de där ser ut eller? Åååh va jag vill dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback