Hemma

Hejsan, skrev inte så mycket i går eftersom jag inte va hemma så mycket i går :P
Efter jag hade varit och fikat hemma hos Irene i går så åkte vi hem med lite grejer som va hos henne,
Sen efter vi hade gjort de åkte vi till masgrillen och tog en varsin tallrik med chicky bits och pommes.
Ooops, jag va lite onyttig där, men någon gång i bland får man ju nöja sig i alla fall :)
Efter de så åkte vi hem och sen så när jag hade kommit hem va jag inte hemma länge :P
För bara efter 10 minuter så kom Linus och Matte och hämtade upp mig,
Sen ringde Robert så vi åkte till Ullis (roberts syrra) och så va vi där och prata en stund.
Sen hämtade vi Pontus och Emma sen handla v och sen drog vi till sjön.
Vi åkte ut och fiska och jävlar va långt vi fick gå, men för mig är de lugnt de blev en bra promenad faktiskt.
Sen började de åska, regna, hagla och jag fick nätan panik, jag hatar ju sånt där.
Vid elva på kvällen åkte vi hem ungefär för då hade de lugna sig en del, men man blev rätt blöt.
Och lite lerig också, så jag hade en trevlig dag/kväll i går så de va kul :P
I dag ahr jag avrit hemma från skolan för jag spydde i går när jag kom hem,
Men jag antar att de va för jag inte hade ätit så bra i går, men nu är den lugnare i alla fall.
Nu ska jag fixa mig och vänta till klockan blir halv 2 sen ska jag åka till skolan i alla fall för jag har en koll.
Sen kanske jag hittar någon att leka med efter de, får väl se :)
Puss puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback