Hemma i min sköna säng

Så där då är kvällen avklarad och jag sitter nu i sängen och ska strax lägga mig :)
Va ut med Stefan & Josse som sagt och när vi stog på beppes träffade jag massa att prata med.
Sen vid tio tiden drog jag hem och satt mig i soffan och kollade på BB med mamma.
Efter de så kollade vi på Queer as folk och igentligen vill jag inte sluta kolla nu när de blev spännande!
Men har lovat mig själv att jag ska fan ta mig till skolan i morron så jag får bli klar med min jävla målning.
Ska ju inte bara måla utan jag ska ju skriva om den också och de är väl en del antar jag.
Så nu ska jag kolla facebook lite grann, spela lite på telefonen och sen sova.
Får se om jag tar min promenad hem i morron i stället, beror påom jag inte hittar på något annat vill säga :)
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback