Homosexuell

Vad är de för fel att vara de? Jag tycker de är helt okej att vara lesbisk, bög eller bisexuell.
Jag blir faktiskt irriterad när jag hör folk säga att homosexuella är äckliga eller så.
Dom är människor precis som ni, de ända är att dom tänder på sitt egna kön eller både och.
Jag blir också arg när folk säger att bögar är äckligare än lesbiska, jag förstår inte varför?
Jag tror att folk tycker så eftersom man ser tjejer pussas som kompisar och så mer än killar.
Men bara för de ska man inte behöva bli mobbad för de, för man är sig själv.
Själv är jag bisexuell och jag är stolt över de, jag skämms inte för de alls!
Kommer i håg när jag berättade de för mina kompisar, alla tjejer sa stöt inte på mig bara.
Men de skulle jag inte kunna för jag vet att dom är hetro och dom är mina vänner satt.
Jag har också en kompis som är bög och han är precis som han va innan alla fick reda på att han va bög. Han har inte ändrats alls för fem öre!
Man ändras inte bara för att man "kommer ut" man bevisar bara att man är sig själv.


De finns en indisk prins som heter Manvendra Singh Gohil och han är bög.
I hans land är de straffbart att visa ut sin homosexuallitet men att bara vara bög är okej.
De tycker jag är väldigt konstigt, men i alla fall så 2002 så börjde de komma ut.
Men år 2007 Oprah Winfrey Show talade han ut om de för hela världen, innan han folk ens visste.
Men bara något år efter så va han sig själv, och 2008 så va han här i Sverige på Pride festivalen.
Nu är han accepterad och ändå så är de straffbart i Indien.



De är de fortfarande i många länder och de har  de varit här också, men är glad att de är borta.
Är glad att dom låter folk visa sig själv på de sätt dom vill utan att bli straffad för de.
De är absolut inge fel med att vara bög, lebb eller bi de är fullt normalt!
Så alla hetro acceptera oss som vi är, vi gör ju de med er!



Puss puss :*

Kommentarer
emelie blixt säger:

Så alla hetro acceptera oss som vi är, vi gör ju de med er!

vadå oss, är du bi? ;)

2011-06-02 | 00:31:25
Bloggadress: http://emelieulrikaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback