Hos pappa

Sitter som sagt hemma hos pappa och kolalr på tv igen efter att ha umgått lite med mamma :)
Efter hon hämtade mig tog vi en tur med Sandra och Emson till Ö&B och kollade runt lite.
Sen efter vi skjutsat hem dom så åkte vi hem till mamma och jag ställde mig i duschen,
När jag kom ut där i från så va de mat och Jimmy va där och tog en kopp kaffe med mamma.
Sen vid klockan halv 8 typ åkte vi och pratade med Sultan och sen handlade och sen blev jag avsläppt här.
Och nu sitter jag är och hörde nyss av mig till Matte igen, han svarade men nu tror jag han dog eller nått :P
Blir att kolla på Efterlyst i väntan p att han ska svara, ör han inte de så får vi se vad jag hittar på.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback