Nu va de gjort också

Hejsan svejsan nu har jag kommit hem i från stan och jag köpte lite saker när jag ändå kunde :)
Eller ja de va inte jag som betalade allt men de blev lite saker ändå,


  • Ett skin armband
  • Avslutningklänning
  • Skor
Sen blev de lite godis och en varmkorv också, blev ju lite hungrig när man gick runt överallt :P
Och sen vann jag ju en nalle också, fast de va inge svårt de va vint varje gång när man spelade (a) haha
Nu ska jag försöka få tag i Mathias och se när man kan börja dra sig dit så man kan planera lite.
Men ni får inte se avslutnings klänningen än de får bli en överaskning.
Här kommer bilderna på de som jag köpte och de jag vann ;)







Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback