Runkade på bron!

Hejsan va till skolan i dag, fast de va ju inte mycket som hände där direkt,
Men på lunchen satt jag vi koppar och pratade med Annika, Jennifer.L, Elina & Timothy.
Jag och Jennifer fick i alla fall en rolig stund med Timothy, fast inte bara med honom, åt honom också ;)
Sen lät Kent oss sluta tidigare så då tänkte jag då tar jag fan en promend hem, och de gjorde jag också!
Så nu har jag kommit hem och är helt jävla uppskakad! Jag har sätt något jag inte sätt förut.
När jag va 5 minuter hem i från så gick jag på en bro och där står de en man.
Sen ser jag att han gör nått så jag försöker se vad han gör och jag trodde inte på de jag såg
Så jag kollade en gång till för att vara säker, och
HAN STOG OCH RUNKANDE, helt allvarligt!
De är absolut inge fel med att runka sånt bryr jag mig inte om, men mitt på dagen på en bro vid tågrelsen?
Är de bara jag som tycker de är konstigt? Jag menar va fan just där också,
Sen när jag kollade bak då vände han sig om och typ gick emot mig men stannde säkert.
Jag började i alla fall springa, dessutom va han typ 40+, men men nu är jag hemma i alla fall.
Nu ska jag ta och gå ner och kolla efter lite mat är hungrig efter min promenad.
Puss puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback