Rutiner

Hejsan hoppsan på er, sitter just nu i sängen och kollar runt lite på facebook som vanligt :P
Blev inge ut och åka till sopis med Stefan & Josse i dag, men de gör inget för mig.
Jag satt hemma och mös med mamma och kollade på tv i stället :D
Sitter och funderar lite just nu också på en massa om rutiner och allt sånt där.
Jag ska fan skaffa mig lite rutiner, eller ja halvt i alla fall hahaha,
Eftersom jag nu äter dom där
Allévo så ska jag ta dom speciella tider så jag inte slarvar.
De betyder alltså att dom ska intas 07.00 - 15.00 - 19.00 ungefär :)
Alltså äter jag en timme efter de också och de kan ni ju räkna ut själva haha.
Jag ska hålla på med detta i två veckor och se om jag får något resultat.
Detta gäller även på helger och sover jag hos någon så löser jag problemet så den slipper störas :D
Så om jag håller detta nu och tränar fyr gånger i veckan kommer detta nog att bli skit bra i slut ändan.
Nu ska jag ta fortsätta kolla på facebook sen ska jag sova så jag orkar plugga till nationella i skolan.
Puss puss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback