Sängen

Nu har jag lagt mig i sängen efter en trevlig myskväll med mamma :)
Efter jag hade kommit ut ur duschen i dag så kom de besök hem till mig efter mamma hade kommit hem,
Stefan, Josse & Jimmy kom och hälsade på, dom pratade och tog en kopp kaffe.
Gud vilken söt bebis mage Josse har fått den är alldeles underbar hihi, kolla själv,




Åååh va jag är glad att jag ska bli faster alltså! Kan knappt vänta ju,
Hon är v 17 just nu och på de där kortet också, de är ganska ny taget faktiskt.
Lite innan dom åkte så började jag min mys kväll med mig själv genom att kolla på Desperate Housewives,
Älskar den serien, och jävlar va de va ett spännande avsnitt i dag kan jag lova.
Sen kom mamma upp och gjorde mig sällskap när BB började så klart :P
Sen har vi kollat lite på CSI NY och Big Bang Theory och nu ligger jag i sängen.
Får se om de blir någon skola i morron eftersom att jag mår skit just nu med min mage,
När jag har min typ av "skov" som jag kallar de så brukar de vara värre på nätterna.
Så får se om jag mår så här i morron bitti i sånna fall blir de ingen skola i alla fall.
Men nu ska jag kolla runt på faceboo sen ska jag se alla jävla Ana Gina avsnitt jag missat.
Puss puss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback