Skola -.-

Hellojsan sitter hemma i soffan och kollar på tv med Catrin som ska sova hos mig i natt :)
Efter mamma hade hämtat mig blev de inge prat om sommar jobb för han va inte där,
Men jag över lever jag får prata med han någon annan gång i stället de gör inget,
Vi åkte hem i stället och sen har jag varit hemma sen dess och bara varit,
Har haft en skit dag i dag eftersom inget gick som planerat i går eller i dag,
Men men jag över lever nu när jag fått lugna ner mig och så bara.
Nu ska jag och Catrin kolla på Heartbreak hotel har jag bestämmt, sen blir de nog sängen,
Men vi kommer säkerligen ligga och prata en stund tippar jag på,
Fast vi får inte ligga uppe för länge efter som de är fitt skola i morron...
Får helt enkelt ta mig i skinnet och ta mig upp i morron, därför sover Catrin här så hon kommer upp också,
Men nu ska jag vara mer social med Catrin, skriver kanske mer senare,
Puss puss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback