Sov dags igen då

Så där ja då har jag fått min dos av DH den här veckan, nu vill jag ju ha fortsättningen i morron men de går ju inte. Sen har jag också fått min dagliga dos av BB & så klart min nya favvo serie Queer as folk :D
Oj oj oj oj så underbart haha, nu ligger jag i sängen och ska försöka få min
K knapp att sluta sega så jävla mycket. Måste liksom sitta och klicka på den hur många gånger som helst för att den ska fungera.
Efter jag har gett mig på att försöka fixa den så jag jag lägga mig och spela lite grann sen sova.
Ska försöka att inte ligga upp för länge eftersom jag ska ta mig till skolan i morron...
Inte de roligaste men men de måste ju göras liksom, tänker ju inte göra samma misstag igen.
Sen är de ju bara lite mer än två veckor kvar till sommarlovet satt bara "pina" sig igenom skiten.
Sen hade jag tänkt att ta en promenad hem i morron, så jag får lite motion hade jag tänkt :P
I stället för att sitta hos pappa och i väntan på att mamma ska sluta för att kunna få skjuts hem haha.
Äsch nu ska fixa den här jävla tangenten en gång för alla! Får se hur de går ;)
Puss puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback