Tack för den! -.- haha

Nu har jag kommit hem till mamma och ligger i sängen efter en kväll på beppes med trevligt folk :)
Hände inte så jätte mycket där (som vanligt) men de är roligare att träffa folk än att sitta hemma.
Igentligen orkar jag inte skriva men gör de ändå för att "retas" lite med Peder.
Han fråga om jag alltid skriver ett inlägg innan jag lägger mig varje kväll, men de gör jag ju inte.
När han sa de lät de som, ja skit samma svårt att formulera de i text haha,
Är fortfarande arg på honom, har den där jävla låten "Vi har de bra, här bak i bilen" på hjärnan fortfarande
Tack för den! -.- gud den kommer jag nynna på nu ett bra tag framöver säkerligen.
Nu orkar jag inte skriva mer så lägger mig och kollar facebook i stället.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback