Tv

Sitter hemma hos mamma och kollar på Arga snickaren med henne just nu,
Har haft en trevlig dag i dag faktiskt, har haft besök här hemma nästan hela dagen ju.
Pappa skjutsade hem mig hit, sen när mamma slutade hämtade hon upp mig så åkte vi och hämta Josse.
När vi kom hit så gick vi en vända, Josse hade med sig paffi så vi gick med han.
Vi gick en liten bit av älvspromenad, de va lite jobbigt, måste börja gå ut och gå igen alltså!
Sen kom Stefan och efter ett tag kom Jimmy ockå, sen har vi bara setat och pratat ute i de varma vädret :)
Efter dom drog åkte jag och mamma och skjutsade Sandra, sen handlade vi på vägen hem.
Maten i dag blev fläskfilé och potatis sallad, gud så mummsigt de va kan jag lova ;)
Nu ska jag fortsätta kolla på arga snickaren sen ska vi skjutsa Sandra senare igen,
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback