1000 inlägg! (igår)

Sängen och jag ligger och kramas lite grann!
Ligger och kollar på Masterchef USA och lyssnar på hur Berit härjar utanför mitt fönster.
Lite synd hur hon håller på, jag hade ju tänkt kolla på julskyltningen på stan i dag.
Men följer nog med pappa ner på star när han ska plocka bort ljudet och massa sånt.
Blir attt ligga i sängen ett tag till och äta lite yoghurt så magen kan lugna sig lite granna.
Sen får jag se vad dagen har lust att bjuda på, lite snö tycker jag vore roligt!
Puss puss :*





Btw!
I går blev inlägget "Paow on drugs!?" de 1000 inlägget jag gjorde på denn blogg.
Har hållt på sen 2009 så jag trodde de va mer, men haha jag tycker de är kul ändå :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback