Att jag glömt de!

Nu får jag ge mig, bra minne? Nej!
God morron alla mongos å puckon och ni som kallar er normala fast ni igentligen inte är de haha ;)
Sitter just nu och funderar vad jag ska slänga i mig för frukost, magen gnäller just nu.
Jag kom just på en sak, de är för fan november! De hade jag typ glömt! Och vad händer då? Jo gissa!
Debbie fyller 17 i november! Haha så nu börjar ned räkningen kan jag lova ;)
Gud va mycket jag önskat mig, ni ska se min önskelista den är rätt lång faktikst!
Åh ja jag skriver önskelista men bara för att mamma ska kunna komma i håg allt,
De är ju hon som säger till typ farmor och dom där vad de är jag önskar mig typ, så de är väl lika bra.
Känner att denna månad blir jag nog lite rik också, eller jag hoppas i alla fall hahaha.
Aja nog om de, ska snart äta frukost som sagt och efter de får vi se vad jag hittar på.
Puss puss :*




1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

17 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback