Axelina min kobröstvårta på besök!

Gud så kul med besök :)
Sitter i köket hemma hos mamma och pratar med min älskade vän Axelina som jag inte träffat på länge :)
Vi sitter och pratar om allt och ingenting typ, lite hemlisar och en massa annat skit haha ;)
Gick och mötte henne för typ 2-3 timmar sen för och se om magen lugnade sig något, gjorde den de? Nä...
Eller ja den gjorde de ett tag i alla fall... Men sen när de kom tillbaka va de värre än innan...
Så en promenad med magkramper kanske inte är så bra eller? Aja skit samma de är som de är.
Ska i alla fall sitta och prata med Axelian en stund till tills hon cyklar hemmåt, sen vet jag inte.
Blir nog att kolla på tv en stund och bara ta de lugnt, och hoppas på att jag kanske kan ta mig till skolan.
Puss puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback