Biggest Loser

Love this show!
Sitter och tittar på Biggest loser med ansiktsmask och njuter av att magen är lugn för första gången i dag!
De är så skönt att kunna göra något så jag tog mig chansen att träna i 20 minuter.
Så jag ska strax hoppa in i duschen så fort min mask är klar eller vad man ska säga haha.
Och så ska jag hoppas på att magen inte ger upp idag, då kanske jag kan ta mig till skolan i morron.


Btw, är de bara jag som blir peppad när man kollar på Biggest Loser? Jag blir i alla fall de hehe.
Jag menar jag är inte lika fet som dom, de vet jag, men jag blir peppad på att träna som fan!
När jag ser dom kämpa så får jag den peppningen och glöden jag behöver faktiskt, och de är bra.
I alla fll för mig, för att ser jag att dom som är så stora kan de, då borde jag också kunna göra de liksom.
Så får man lite ideer om vad man kan göra när man tränar hemma, dom har ju lite övningar haha.
För man behöver ju inte använda tränings apparater alla gånger, så de är också bra :)

Nej nu ska jag hoppa in i duschen för nu ringde klockan om min ansiktsmask!
Puss puss :*



Har den ansiktsmasken jag la ut i förra inlägget, syns inte nu men den är typ ljus gul.
Så i min cam ser jag bara glansig ut haha ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback