Blev inge

Jaha, de blev inge handling på stan.
Sitter hemma hos pappa och kollar på Project Runway i väntan på mat, riktigt mat!
Vet ni hur skönt de är att slippa äta nudlar i dag eller? I dag blir de potatisgratäng & fläskfilé!
Ja som sagt blev de ingen handling på stan, men tittade på massa annat i stället.
Jag hade helt misstolkat de jag skule köpa och skit, så ja de blev inget bara men de gör inge.
Sen åkte vi å handlade mat, jag handlade yoghurt, äpplen, bolotejer (clementiner) & två choklad bollar (a)
Både nyttiga och onyttiga saker, men lite onyttig får man vara tycker jag, eller hur?
I alla fall så åkte vi till Pickaboo också där jag köpa handkräm & godis... ja jag vet mer skit saker haha.
Efter de va jag upp till Sandra och matade hennes katter och grejade runt där ett tag.
Men nu är vi hos far, nu ska jag visa han lite grejer och sen blir de äta och åka hem igen :)
Tror mina katter saknar mig och vill gå ut igen, men dom får fan vänta, jag är hungrig! haha
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback