Down town

Så där ja, jag råkade somna ett tag (a)
Men de blev ungefär bara en halvtimme, annars har ja bara legat och vila, och de va grymt skönt!
Nu sitter jag och kollar på tv och skriver en liten lista om vad jag ska köpa till folk i julklapp.
Ska ner på stan om en timme och börja handla lite grann, så inväntar min far, han blir min skjuts.
Känner at de blir lättare och handla när man ungefär vet vad man ska köpa, där av listan haha.
Efter de tror jag nog att de blir hem till mor igen, kanske äter lite innan de märker vi.
Pappa ska dra in massa ljud grejer på star så om jag hinner klart innan han kanske man kan be om mat.
Jag tycker dom gör så god mat där, så de gör inget om man får lite bra mat specillet inte när man är hungrig.
Nej nu ska jag skriva klart listan och sen fixa mig i ordning lite grann så jag inte ser ut som ett spöke sen ;)
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback