Fy fan va nice!

Nu kanske de går bättre med en liten bok.
Sitter hemma i soffan, sen jag skrev sist så har mamma hunnit åka till Falun & Jimmy har varit på besök.
Jag har till och med åkte hem till Sandra och matat hennes katter och sånt dr, så kom hem typ nyss.
Så just nu sitter jag och jobbar på en ny design till bloggen, men de går inte så jäääätte bra -.-
Men jag löser de nog, så nu har jag i alla fall nått att göra, och tröttnar jag börjar jag bara läsa.
Ni ser bilden? Japp pappa hittade handboken till sin kamera så nu är de bara börja lära sig!
Känns jätte kul att han hittade den, de är lättare att ta hjälp av den än att lära sig själv liksom hehe.
Men aja nu ska jag fortsätta med min design så jag inte blir uppe hela natten och håller på haha.
Puss puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback