God mat på g!

Torsk, potatis & äggsås!
Sitter och kollar på tv medans pappa gör mat i köket som jag väntar på ska bli klar hehe :)
I dag har jag typ varit hemma hela tiden och bara slöat i sängen tack vare magen och så.
Men jag tog mig ut på en 20 minuters promenad för att försöka lugna magen, men de höll bara en stund.
Sen va jag och handla med pappa efter de (för typ 30 min sen) och nu är vi hemma.
Tog ett tag på affären för att vi inte visste vad vi skulle äta, elelr jag visste inte vad jag ville ha (a) haha
Men de va lugnt för magen en stund då... fast nu börjar den säga i från igen, så bra att maten är klar snart.
Nu ska jag gå och se hur de går för honom och se om han kanske vill ha hjälp hihi.
Puss puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback