Helvetes dag...

Nu är jag snart på botten tror jag...
Har nyss klivit ur sängen typ och sitter i köket och ska kolla på ännu mer Jersey Shore.
Vaknade vid typ halv 11 och sen dess har jag legat i sängen och försökt ta mig upp...
Det är en riktigt helvetes dag i dag, jag orkar ingenting och mår bara skit, därför har jag inte srivit förns nu.
De är så jävla mycket som går runt i mitt huvud och så mycket som händer runt omkring så ja därför...
Ska väl försöka få i mig något vettigt att äta och sen invänta att min mamma ska komma hem.
Får se om de blir nå mer bloggande i dag, har inte så stor lust tror jag, när jag inte mår bra.
Vill liksom inte skriva ner massa demprimerande skit här haha, känns lite surt eller nått typ.
Aja nu ska jag i alla fall försöka bli på bättre humör och äta sen får vi se,
i hope for the best!
Puss puss :*


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

5 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback