Julklappar!

Äntligen lyckades jag.
Nu har jag äntligen lyckas köpt några julklappar gud va skönt de är, nu har man gjort de.
Inte för att jag är klar, har några till att fixa men de är inte så mycket, kanske hinner i bra tid i år.
Jag brukar alltid lyckas vara ute och handla typ 3-4 dagar innan julafton annars haha :P
Men inte nu, nu har jag avrit duktigt tycker jag, och de va inte så svårt som jag trodde.
Aja kom nyss hem, pappa skjutsade hem mig, och så fick jag hem mitt beställda paket i dag!
Nu jävlar, snart får ni reda på vad de, de kan dörja men snart behöver ni inte vara så nyfikna haha.
Nej nu ska jag slå in dom klappar jag köpt och sen ska jag öppna mitt paket! Jippi!
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback