Morgon träning

God morron!
Sitter i köket och har precis hällt upp lite kalaspuffar till frukost, mumms fillibabba ;)
Gick ut å hämta posten nyss så man kunde vakna till lite, kände att jag behövde frisk luft.
Efter fukosten blir de lite morgon träning, tänkte börja direkt men kände at tjag behövde äta först.
Så nu ska jag slänga i mig frukosten till ett avsnitt av SoA sen ska jag träna, visst låter de bra?
De tycker jag, efter de får vi se vad dagen bjuder på, hoppas på nå kul & bra bara hehe.
Puss puss :*



Men gud va rolig webb kamera jag har... Kolla hur bilden blev..
Sen när jag stängde ner och klicka upp den igen funkade de -.- Cp grejer...



Här kommer den bilden som jag skulle lägga ut hahaha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback