Morning sickness

Fy vilken jobbig dag detta kommer bli.
Ligger i sängen och vaknade för en halvtimme sen för att min lärare ringde och väckte mig då.
Hade ju tänkt sova tills nu typ ju, men de fick man ju inte göra märker jag, hahaha.
Blir strax att gå upp och gå ner och ge katterna mat och släppa ut dom fanskapen.
Sen ska jag nog inta soffläge efter de och efter jag antagligen ätit lite frost också.
Sen ska jag fööörsöka att städa lite i dag också, känner av dammet snart så de behövs nog.
Aja kanske tränar lite om magen inte säger i från eller så, (hoppas hoppas hoppas)
Nej nu ska jag vila en liten stund till och går jag väl å gör de jag sa göra helt enkelt hahaha.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback