Möte på skolan om 15 min

Hejsan hoppsan säger en nervös Debbie så här på morgon kvisten!
Sitter i köket och har just ätit fruot med mina kära mor och inväntar just nu att hon ska klä på sig.
Jag tycker de är lite kul, hon brukar tycka de är kul att jag tar lång tid på mig på mornarna.
Men jag går upp klär på mig, gå ner äter frukost och sen kanske sminkar mig, sen är jag klar liksom.
Själv går hon upp i morronrocken och segar vid köksbordet och sen går hon runt och gör en massa,
Sen när de är 5 minuter innan man ska åka tar hon på sig kläderna och sminkar sig.
Är ni som jag då, att ni fattar fattar varför hon gnäller på mig? Haha men hon är söt ändå.
Nu i alla fall ska jag stressa på henne lite grann så jag inte behöver bli mer nervös än vad jag är.
Kunde knappt sova i natt tack vare de tycär, låg och grubblade hur länge som helst om de.
Nej nu ska jag som sagt gå och stressa mamma så kanske jag skriver mer när jag komemr hem.
Puss puss :*

Outfit & Fuckfacelook




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback