Myskväll med mor!

Tv tittande + kvällis!
Sitter och kollar på tv och tänker fortsätta göra, för i kväll är de myskväll med bästa mamma! :)
Har nyss diskat lite och gett mina katter mat och så, sen gick jag upp till tvn haha.
Satt och skrattade åt min mamma nyss när hon stog i duschen, fast tyckte synd om henne också.
Varm vattnet va på väg och ta slut så de växlade mellan varmt & kallt så hon stog där å skrek haha.
Nej nu ska jag mysa med mamma sen får vi se vad kvällen bjuder på när hon går till sängs ;)
Puss puss :*


Kommentarer
Emilia säger:

HAHAHAH tack debbie!

jag skicka den kommentaren till henne fast anonymt från dig :D

2011-11-10 | 22:19:11
Bloggadress: http://millancarrosvensson.blogg.se/
Debbie säger:

Haha lugnt :)

2011-11-10 | 22:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback