Nu är jag lite lugnare

Fy fan va skönt att mötet är avklarat!
Kom nyss hem och har just satt mig i soffan, mötet gick bra så jag är mycket lugnare nu.
De gick inte att lösa på mitt sätt men vi löste de på ett liknande sett, vilket va väldigt bra.
Men i alla fall när jag va lar där åkte jag med mamma och skulle handla kattmat.
Men dom öppnade inte för än 11 så vi åkte först till Ö&B sen Willy och handlade lite grann.
Sen åkte vi en vända genom stan efter som de va ett tag kvar till klockan blev 11 haha.
Ja och sen när den väl blev de åkte vi dit och handla och sen fick vi äntligen åka hem.
Så nu har vi kommit hem och jag försöker att slappna av därför har jag satt mig i soffan.
Har vart så nervös i dag så jag har gått och spännt mig tills nu av nån anledning.
Aja nu ska jag nog glo på tv en stund och får vi se vad denna dagen bjuder på.
Puss puss :*



I dag mår jag bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback