Nu ska jag vara duktigt!

Sitter vid tvn och inväntar Per.
Han ska skjutsa mig till Sandra så jag får åka och ge katterna mat och den ena medicin igen.
Sen när jag kommer hem ska jag fan städa och tvätta lite känner jag, de behövs kan jag lova!
Mitt rum ska städas sen tänker jag nog städa köket och vardagsrummet när jag ändå är i gång.
Men tvätta blir nog den jobbigaste delen, jag måste tvätta för hand eftersom tvätt maskinen är sönder.
Och sen får vi inte tvätta nere i tvättstugan på kvällarna, men som sagt jag löser de och tvättar för hand.
De är inte så svårt faktiskt, måste tvätta lite saker så jag har något och använda haha.
Så nu ska jag klä på mig lite mer och sen ska jag bara vänta på skjutsen sen kör jag i gång.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback