Ny duschad + fruktsallad

Underbart skönt!
I dag åkte jag i väg med mamma som ni typ redan vet, jag va och hälsa på min älskade syster :)
Efter de så skjutsade vi hem Sandras komps och åkte å handlade med Per en snabbis.
Sen när vi kom hem satte jag mig lite snabbt vid datorn och sen började jag träna lite grann.
Började med att boxas på Wii och sen körde jag mitt egna race i trappen å på mitt rum haha.
Har massa roliga övningar och dom är bra, lägger kanske ut dom sen så ni får lite tips för hemma träning.
Efter de duschade jag, så nu sitter jag i soffan ny duschad och ska strax äta fruktsallad!
Så nu ska jag glo på tv en stund och
värka i mig min fruktsallad, sen gå å lägga mig om ett tag.
Puss puss :*


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

3 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback