Promenad + träffa brorson!

Fy fan vilken dag...
Sitter hemma i köket kom typ nyss hem, har varit ute på en promenad och träffat Cazper :D
Jag tog mig ut på en promenad när magen va lugn i hop om att de sulle gå bra...
Jag gick halva rundan sen tog de tvärnit! Stog och prata med Jimmy.R en stund också...
Men efter de gick jag upp till Josse & Cazper och sa hej, brorsan jobbade, men jag vilade ett tag där.
Så jag har pussat på min älskling och sen varit social med Josse en stund haha.
Blev hem skjutsad av mamma för ungefär 20 minuter sen elller nått, och nu är jag inte vän med min mage!
Fy fan vad den har krånglat under natten till i dag och nu efter promenaden, jag blir störd på den snart...
Nu ska jag vila en stund, funderar på att lägga mig framför tvn och vila, vad ska man annars göra?
aah de får fan bli så alltså.... men innan de måste jag ta mediciner och härja, sen får jag ta de lugnt.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback