Seg morron, på med kaffe kanske?

Hade riktigt kul i går!
Ja de hade jag faktiskt, de spårade inte ur eller nått sånt allt va liksom frid och fröjd så de va skönt :)
Blev dock lite deprimerande på sluter men de gjorde inget alla (vad jag vet) hade kul i alla fall.
Så en klassfest måste göras om, men då tänker inte jag hålla den de får nån annan göra ;)
Har redan varit ner och små städat lite grann, tur som va va de inte mycket att städa faktiskt!
Men jag märkte när jag kom ner att katterna haft sönder dom flesta ballongerna i natt haha.
Så jag hoppas jag hittar alla rester av ballongerna, om inte så dyker dom nog uppp inom kort ;)
Sitter just nu i sängen och kliar mig i ögonen och kollar facebook lite granna så här på "morron kvisten"
Ska nog snart gå ner och dra på lite kaffe tror jag, och ta mig något att äta de vill min mage att jag gör.
Puss puss :*



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

14 dagar kvar!

Kommentarer
Izabella säger:

GUD va kul de va igår :D

Tack för att ordnade en lite klassfest :P

Är inget att den sista delen av festen vart deprimerande när vi hade SÅ KUL innan :)

2011-11-05 | 15:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback