Soffchill!

Ligger i min älskade, underbara soffa!
Okej som ni ser älskar jag soffan, men jag har ändå pisstråkigt & vill här i från, hatar att ha tråkigt!
Men eftersom att de inte blir bättre så får jag ligga kvar här och se dum ut till John Blund kommer.
Kanske ska börja städa... ja jag har inte gjort de än, jag orkade inte haha, gör inte de nu heller igentligen.
Fast de kanske får mig å bli trött då kanske jag kan sova, äsch skit samma ska fundera på de där.
Nu ska jag glo på tv och glo på tv ;) Får se vad jag hittar på helt enkelt, om jag nu gör de.
Puss puss :*








Om folk tror att jag inte går i skolan bara p.g.a mina magproblem tro inte de, de är inte så.
Eller de va i början, men nu har de hänt massa annat som gör att min skolgång blir lidande.
Snälla gå inte och tro en massa om mig, kom till mitt ansikte och fråga så förstår ni, okej? Tack!
P.S Nej ingen har snackat skit (vad jag vet) men säger de här så "de inte ska hända" D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback