Stress, stress, stress... + ännu mer stress!

Har nyss hunnit gjort klart min kaka!
Sitter i köket och har som sagt precis gjort klart chokladrutorna som jag började med i morse :)
De blev skit bra så nu är jag stressad igen haha, men vet inte riktigt varför har lååång tid på mig!
De gick bra i Falun, dom sa att jag får ta bort min halsmandlar (ÄNTLIGEN!) så jag är nöjd som fan.
Så får vänta 3 månader på operation + koll för hörseln, som jag igentligen skulle gjort i dag.
Men min "hjärtliga" sjuksköterska som skulle ringa för 3 veckor sen har inte gjort de, duktigt! -.-
Nu ska jag hoppa in i duschen och härja lite, får se om jag skiver nått innan jag åker.
Kanske till och med lägger ut en bild på hur jag komemr se ut på maskeraden, vi får se ;)
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback