Träningsvärk!

Fy fan vad ont de gör, men de känns bra!
Ligger hemma i soffan och glor på Entourage eftersom de inte finns något bra på tv och kolla på.
Har träningsvärk som fan i dag, men de är bra, då käner jag att jag i alla fall har gjort nått.
Men tror soffan blir min vän i dag, kan ju för fan knappt gå liksom, men emn vill man va fin får man lida pin.
Nej de blev ingen skola i dag heller, men snart blir de ändring på de, kanske ska gå i morron.
Om inte så ska jag nog gå på måndag i alla fall, sen kanske jag ska ta mig till öppethus i kväll.
Får se om jag orkar de, eller ja om träningsvärken och magen klarar de med andra ord haha.
Nej nu ska jag forsätta slappa i soffan och glo på min serie och bara låta dagen dra förbi.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback